• З 2026 року Defender братиме участь у «Дакарі» і Чемпіонаті світу з ралі-рейдів ФІА (W2RC) на новому створеному на базі Defender OCTA гоночному автомобілі
• Defender змагатиметься у категорії «Сток» для серійних автомобілів, що із 2026 року відповідатиме новому і суттєво переглянутому регламенту
• Гоночні авто матимуть міцну раму Defender OCTA і 4,4-літровий силовий агрегат V8 з подвійним турбонаддувом
• Жорстка архітектура кузова D7x, трансмісія і її конфігурація запозичені у Defender OCTA, що свідчить про його довговічність і надзвичайну міцність
Ґейдон, Велика Британія, 21.01.2025 року: Defender OCTA, легендарний представник нестримної родини Defender, із 2026 року закладе основу гоночних авто, що братимуть участь у «Дакарі» і Чемпіонаті світу з ралі-рейдів ФІА. Надзвичайні характеристики авто будуть продемонстровані в найскладніших у світі змаганнях на бездоріжжі.
Нестримна прохідність і міцність — основа кожного Defender. Ці якості необхідні для будь- якого автомобіля, що бере участь у ралі-рейдах. Тому саме Defender OCTA, найшвидший та найпотужніший із коли-небудь створених Defender, стане основою програми ралі-рейдів британського пригодницького бренду.
Defender анонсував участь двох автомобілів у всіх п’яти етапах Чемпіонату світу з ралі-рейдів ФІА (W2RC) у категорії «Сток» для серійних автомобілів. А також трьох автомобілів у головній події чемпіонату, ралі «Дакар», з 2026 року.
Новий регламент, що зробить категорію «Сток» значно більш конкурентоспроможною, набуде чинності до 2026 року — це реакція ФІА й організаторів «Дакару» на зростаючу популярність високопродуктивних позашляховиків 4x4 та SUV. Саме завдяки підвищенню продуктивності, що дозволяє новий регламент, категорія «Сток» стане ідеальною для достовірної демонстрації надзвичайної довговічності та можливостей Defender.
Марк Кемерон, виконавчий директор Defender, сказав: «Участь у найскладнішому у світі ралі-рейді є справжнім випробуванням для найекстремальнішого на сьогодні Defender. «Дакар» буде справжнім випробуванням, але Defender OCTA поєднує високу продуктивність із характерними для Defender можливостями і довговічністю. Це ідеальна основа висококонкурентного автомобіля для ралі-рейдів».
«У нас було бачення майбутнього серійних автомобілів у ралі-рейдах, тому неймовірно приємно співпрацювати з ASO, ФІА та іншими виробниками над створенням нового регламенту для категорії «Сток». Тепер є відповідна платформа, щоб достовірно продемонструвати можливості Defender у найскладнішому змаганні в позашляховому автоспорті. — вважає Джеймс Барклай, виконавчий директор JLR Motorsport. — Попереду рік ретельної підготовки, тестування і навчання, щоб бути готовими до «Дакару-2026». Робота команди вже йде повним ходом, з нетерпінням чекаємо на участь як у «Дакарі», так і в W2RC — найскладніших у світі змаганнях на бездоріжжі».
В основі Defender OCTA, і це збережено для гоночних автомобілів, міцна архітектура D7x, де x означає «екстрим». Вона базується на полегшеній алюмінієвій конструкції монокока, яка є основою кожного Defender. Утричі міцніша за традиційні конструкції «кузова на рамі», забезпечує вражаючу жорсткість на кручення.
Ця притаманна Defender OCTA міцність, у поєднанні з унікальною геометрією і кінематичним дизайном, роблять авто ідеальною основою для участі в програмі «Дакару». Спеціально підготовлені гоночні автомобілі отримають запозичені у Defender OCTA архітектуру кузова, трансмісію і її конфігурацію відповідно до регламенту «Дакару» і W2RC. Потужність забезпечить 4,4-літровий двигун V8 з подвійним турбонаддувом. Неперевершені можливості й довговічність Defender будуть продемонстровані якнайкраще.
Комплексна програма тестування і підготовки Defender до змагань уже реалізується. Її кульмінацією стануть тестові заходи і повноцінний командний старт пізніше цього року, напередодні «Дакару» і Чемпіонату світу з ралі-рейдів ФІА в 2026 році.
Про Defender
Спеціально розроблений, бажаний і довговічний Defender здійснює неможливе. Сучасний герой, що поважає минуле, але водночас передбачає майбутнє. Доступний у варіантах кузова 90, 110 і 130, що має до восьми місць, кожен Defender харизматичний. Defender 110 доступний як електричний гібрид. Як маяк свободи з 1948 року, Defender підтримує гуманітарну та природоохоронну роботу з Міжнародною федерацією товариств Червоного Хреста та Червоного Півмісяця. Основою бренду Defender є Land Rover – знак довіри, заснований на 75-річному досвіді в галузі інноваційних технологій у світі позашляхових можливостей. Defender розроблений та виготовляється у Великій Британії. Реалізовується у 121 країні та належить до будинку брендів JLR разом із Range Rover, Discovery та Jaguar.