• Defender, британський пригодницький бренд класу люкс, із 2026 року змагатиметься із заводською командою в «Дакарі» в межах трирічної кампанії Чемпіонату світу з ралі-рейдів ФІА (W2RC)
• Defender підтверджує участь двох авто у всіх п’яти етапах W2RC та третього авто у ралі «Дакар» — головній події чемпіонату
• Defender змагатиметься у новій категорії для серійних автомобілів — «Сток», що з 2026 року відповідатиме новим регламентам та стане ідеальною платформою для демонстрації виняткових можливостей і довговічності авто
• Заводська команда Defender завершить повну програму випробувань та розробок у 2025 році, готуючись до свого першого ралі «Дакар» у 2026 році
• Defender, багаторічний офіційний автомобільний партнер «Дакару», у 2025 році надасть парк авто для перевезення офіційних осіб та високоспеціалізовані розвідувальні авто
Біша, Саудівська Аравія, 6 січня 2025 року: Defender братиме участь у Чемпіонаті світу з ралі- рейдів ФІА (W2RC). Разом із заводською командою боротиметься за перемогу у «Дакарі» — найскладнішому в світі змаганні з позашляхового автоспорту.
Починаючи з 2026 року, трирічна заводська програма Defender складатиметься із двох автомобілів. Вони братимуть участь у всіх п’яти етапах W2RC. Третій автомобіль щороку братиме участь у «Дакарі» — головному змаганні чемпіонату.
З 2026 по 2028 рік у межах ралі «Дакар» і повноцінних перегонів W2RC автомобілі Defender змагатимуться в категорії для серійних автомобілів — «Сток» ФІА. У 2026 році оновлять спортивний і технічний регламенти цієї важливої категорії. Це значно підвищить її конкурентоспроможність і зробить ідеальною платформою для демонстрації виняткових можливостей і довговічності Defender.
«„Дакар-2025“ починається сьогодні. Defender уже тут, демонструє свої можливості та довговічність завдяки офіційному партнерству, — зазначив Марк Кемерон, виконавчий директор Defender. — У найближчі 12 місяців належить виконати велику роботу, але, оскільки тестування і розробка заводської програми Defender ідуть повним ходом, команда вже готується до грандіозної автоспортивної пригоди, яка почнеться у 2026 році».
Defender створений для «Дакару». Властиві йому функціональні можливості і спеціально розроблена архітектура D7x, де x означає «екстрим», базуються на полегшеній алюмінієвій конструкції монокока, що створює жорстку структуру кузова. Вона утричі жорсткіша за традиційні конструкції кузова на рамі. Забезпечує ідеальну основу для роботи в екстремальних умовах «Дакару».
Наразі здійснюється комплексна програма підготовки Defender до змагань. ЇЇ кульмінацією стануть змагальні тести восени 2025 року. Після цього відбудеться повноцінний командний старт напередодні «Дакару-2026».
Джеймс Барклай, виконавчий директор JLR Motorsport, зазначив: «Я називаю „Дакар“ Еверестом автоспорту. Це буде неймовірна пригода як з людського, так і з інженерного погляду. Команда вже старанно працює над розробкою Defender відповідно до нових «стокових» правил ФІА W2RC на 2026 рік, які дозволять створити таку конкурентоспроможну категорію. Разом з ФІА, ASO та іншими виробниками ми сформували ці нові регламенти. Вони відкривають нову захопливу главу в історії «Дакару», W2RC і ралі- рейдів загалом. Я з нетерпінням чекаю, щоб незабаром повідомити вам більше новин про наш Defender для ралі-рейдів, який перебуває в стадії розробки».
Хоча Defender не братиме участі в «Дакарі» до 2026 року, він відіграватиме ключову роль у ралі 2025 року як офіційний автомобільний партнер заходу. Від початку в Біші, Саудівська Аравія, і закінчуючи в Шубайті, захід супроводжуватиме парк із 20 Defender. На авто перевозитимуть представників перегонів та VIP-преси. Ще 6 високоспеціалізованих розвідувальних автомобілів Defender організатори ралі «Дакар» використають для планування маршрутів змагань 2026, 2027 і 2028 років.