РЕКОРДНІ ПРОДАЖІ ПЕРСОНАЛІЗОВАНИХ АВТО JAGUAR ТА LAND ROVER SVO ЗА 2019-2020 ФІНАНСОВИЙ РІК

- Потужний попит на найширшу лінійку моделей SV дозволив підрозділу Jaguar Land Rover – Special Vehicle Operations – досягти рекордних показників з продажу за 2019-2020 фінансовий рік

- Special Vehicle Operations (відділ створення персоналізованих авто) продав понад 9 500 моделей SV у 2019-2020 фінансовому році, що на 64% більше за минулорічний показник

- Продаж найпопулярніших автомобілів SV посилює конкурентоспроможність на ринку, а моделі Jaguar F-PACE SVR потужністю 550 к.с. та Range Rover Sport SVR потужністю 575 к.с. особливо виокремлюються

- Ключову роль у зростанні показників відіграє збільшення до 100 одиниць спеціалізованих SV центрів


Special Vehicle Operations, підрозділ Jaguar Land Rover, продав більше 9 500 високопродуктивних та преміальних SV моделей за 2019-2020 фінансовий рік – більше на 64% порівняно з 2018-2019 фінансовим роком.

Надзвичайний попит на всі сім SV моделей призвів до зростання у продажах, зокрема популярними стали 2 моделі. Перша – Range Rover SVAutobiography, з довгою колісною базою та сидінням представницького класу, подібним до стилю сидінь, популярних в авіації. Друга – орієнтована на водія Range Rover SVAutobiography Dynamic потужністю 565 к.с.

Модель Range Rover Sport SVR потужністю 565 к.с. залишається лідером світових продажів, які посилив і запуск у 2019 році моделей Jaguar F-PACE SVR потужністю 550 к.с. та Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic.

Майкл ван дер Санде, керівник Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations, зазначив: «Незважаючи на складні умови продажів в автомобільній промисловості, ми раді зростанню попиту на авто SV Jaguar та Land Rover, адже від запуску минуло лише 5 років. За всю історію компанії, сьогодні ми маємо найширший модельний ряд, який пропонує підвищену продуктивність та розкіш. Тому кожен клієнт може обрати свою модель із характерною індивідуальністю».

Збільшення продажів триває і завдяки розширенню спеціалізованих центрів SV (Specialist Centrеs) на ключових ринках та створенню майданчиків SV у дилерських мережах. Дилери проходять підготовку у різних сферах, зокрема – для надання преміум-сервісу та задоволення запитів клієнтів щодо персоналізації авто. Спеціалізовані центри SV вже працюють на 100 дилерських майданчиках в усьому світі, і процес розширення триває.

«Ми зосередилися на попиті на існуючі автомобілі SV, одночасно розширюючи пропозицію такими моделями, як Jaguar F-PACE SVR, що миттєво став нашим другим автомобілем за найбільшою кількістю з продажів. Збільшення присутності SV у глобальній дилерській мережі та соціальних мережах позитивно впливає на бізнес» – розповів Марк Тернер, комерційний директор Jaguar Land Rover Special Vehicle Operations.

Відділ персоналізації SV Bespoke як підрозділ SVO, що відповідає за підбір палітри кольорів та оздоблення інтер'єру та екстер’єру, створює насправді індивідуальні авто для клієнтів. Він також продемонстрував зростання продажів на 20%, зокрема у замовленні кольору екстер’єру Premium Palette для автомобілів Jaguar та Land Rover.